Naar hoofdinhoud

De zorg- en dienstverlening is niet naar wens. Wat nu?

Zorg- of dienstverlening niet naar wens? Laat het ons weten!

Als medewerkers doen we onze uiterste best om zo goed mogelijke zorg te verlenen en u een zo prettig mogelijke woonomgeving te bieden. Toch blijft het mensenwerk.

Wanneer de zorg- en dienstverlening niet naar wens is, horen wij dit graag. Dan zoeken wij samen met u naar een passende oplossing. Daarnaast kunnen wij met uw informatie onze zorg- en dienstverlening blijven verbeteren.

In bijgaande flyer staat kort vermeld wie u kunt benaderen als de zorg- of dienstverlening niet naar wens is. Meer informatie vindt u ook in deze klachtenregeling van Zorggroep Charim.

 

Géanne Hogeterp, klachtenfunctionaris

Géanne Hogeterp, klachtenfunctionaris

Dhr. H.J. Prins, voorzitter Raad van Bestuur

Dhr. H.J. Prins, voorzitter Raad van Bestuur

Manuele van Nieuwamerongen, cliëntvertrouwenspersoon Charim

Manuele van Nieuwamerongen, cliëntvertrouwenspersoon Charim

Lenny van der Heijden, cliëntvertrouwenspersoon Wet zorg en dwang (WzD)

Lenny van der Heijden, cliëntvertrouwenspersoon Wet zorg en dwang (WzD)